OBSŁUGA KSIĘGOWA
- Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami /plany kont, drukowanie raportów, rozliczenie podatku dochodowego i ew. podatku VAT/.
- Sporządzanie rocznych i wieloletnich planów gospodarczych w formie planów rzeczowo-finansowych.
- Przygotowywanie przelewów i innych dokumentów księgowo-finansowych w tym: sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS, naliczanie i
odprowadzanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy oraz składek ZUS, - Przygotowywanie wszelkiego rodzaju umów, rachunków itp.,
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnoty i przesyłanie ich do współwłaścicieli nieruchomości,
- Przygotowywanie informacji o kosztach zarządu nieruchomością wspólną i rozliczanie zaliczek przeznaczonych na ich pokrycie.
- Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości / opłat z tytułu świadczeń, funduszu remontowego a także innych przychodów i kosztów w tym przychodów z pożytków/.
- Rozliczenia kosztów wynikających z indywidualnego opomiarowania lokali.
- Przygotowanie wezwań w ramach prowadzonej windykacji, naliczanie odsetek.
- Przygotowywanie zawiadomień o wysokości opłat eksploatacyjnych związanych z utrzymaniem lokalu ( centralne ogrzewanie, ciepła i zimna woda, odprowadzanie ścieków, koszty wind).
- Współpraca z bankami, obsługa lokat bankowych.
- Realizacja zobowiązań finansowych z rachunku wspólnoty w zakresie udzielonych pełnomocnictw. przygotowywanie wszelkiego rodzaju umów, rachunków itp.,