• 1
  • 2

OBSŁUGA KSIĘGOWA

  • Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami /plany kont, drukowanie raportów, rozliczenie podatku dochodowego i ew. podatku VAT/.
  • Sporządzanie rocznych i wieloletnich planów gospodarczych w formie planów rzeczowo-finansowych.
  • Przygotowywanie przelewów i innych dokumentów księgowo-finansowych w tym: sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS, naliczanie i
    odprowadzanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy oraz składek ZUS,
  • Przygotowywanie wszelkiego rodzaju umów, rachunków itp.,
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnoty i przesyłanie ich do współwłaścicieli nieruchomości,
  • Przygotowywanie informacji o kosztach zarządu nieruchomością wspólną i rozliczanie zaliczek przeznaczonych na ich pokrycie.
  • Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości / opłat z tytułu świadczeń, funduszu remontowego a także innych przychodów i kosztów w tym przychodów z pożytków/.
  • Rozliczenia kosztów wynikających z indywidualnego opomiarowania lokali.
  • Przygotowanie wezwań w ramach prowadzonej windykacji, naliczanie odsetek.
  • Przygotowywanie zawiadomień o wysokości opłat eksploatacyjnych związanych z utrzymaniem lokalu ( centralne ogrzewanie, ciepła i zimna woda, odprowadzanie ścieków, koszty wind).
  • Współpraca z bankami, obsługa lokat bankowych.
  • Realizacja zobowiązań finansowych z rachunku wspólnoty w zakresie udzielonych pełnomocnictw. przygotowywanie wszelkiego rodzaju umów, rachunków itp.,
Zadzwoń do nas22 828 67 66
Napisz do nasbiuro@admwarszawa.pl
Znajdź nasK.I. Gałczyńskiego 7